نگین ایران جدیدترین اثر میرزا محمد کاظمینی آماده چاپ است.

یزدفردا "این اثر گرانبها حاصل پژوهش و تحقیقی است در زندگی گهر بار و دوران امامت و اوضاع زمان حضرت امام رضا(ع) که همه ابعاد حیات حضرت از ولادت تا شهادت کاویده شده است.
روابط عمومی بنیاد ریحانه الرسول اعلام کرد بررسی علمی رویدادها و طرح مباحث نو از ویژگی این اثر است که خواننده را از بسیاری کتابها در مورد امام رضا(ع) بی نیاز می کند.
برخی از مباحث نگین ایران به شرح ذیل است:
شناختنامه امام رضا(ع) ـ شخصیت علمی و معارف امام رضا(ع) ـ امام رضا و زمان شناسی ـ سیره اخلاقی و تربیتی امام رضا(ع) ـ قرآن حکیم از منظر امام رضا(ع) ـ از ولایتعهدی تا شهادت انقلابی ـ مهارتهای زندگی در سیره رضوی ـ پرتویی از فروغ دانش امام رضا(ع) شرایط و علل بیعت امام رضا(ع) ـ امام رضا و جنبش های مکتبی ـ تجلی کلام اهل بیت در مناظرات امام رضا(ع) و گزارش های سفر امام به ایران .
این اثر قبلا تحت عنوان موسوعه علی بن موسی الرضا معرفی شده بود که به جهت عدم تقلید و نو آوری در پژوهش انجام شده به نام نگین ایران برگزیده شد.
کتاب نگین ایران ، حروفنگاری و نمونه خوانی شده است و انشاءا... تا پایان سال به زیور طبع آراسته می گردد.
لازم به ذکر است کتاب حدیث حکمت که شرح احوالات آیت ا... حاج سید علی محمد کازرونی می باشد چاپ گردیده و تحت عنوان ریحانه 14 از سلسله یادداشتهای پژوهشی کاظمینی، هفته آینده به بازار نشر ارائه خواهد شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا